Total Tayangan Halaman

MRS 2000 Ulasan - 6 Tips Anda Perlu Tahu

MRS 2000 Ulasan - 6 Tips Anda Perlu Tahu

Rangsangan Magnetic Resonance (MRS) Therapy adalah satu bentuk baru terapi alternatif yang telah penyelidikan diuji oleh NASA dan juga lebih 1000 kajian dua buta. Berikut adalah beberapa dari sekian banyak manfaat yang telah dikaji:

Membantu Mengurangkan Sakit
Menggalakkan Tidur Deep
Edaran bertambah baik
Meningkatkan Fungsi Mental
Meningkatkan Tahap Tenaga
Meningkatkan Sistem Imun Anda
Meningkatkan kepadatan tulang anda
Dan More ...

MRS 2000 digunakan oleh lebih daripada 500,000 orang dan 5000 atlet di Eropah dan pada masa ini terdapat beberapa atlet dan selebriti menggunakannya seperti Shaquille O'Neal, Terrell Owens, Lance Armstrong, Muhammad Ali, Roger Moore dan lain-lain lagi. Tetapi Sebelum Anda Membeli yang Resonance Peranti magnet, Berikut adalah 6 Tips Anda Perlu Tahu:

Tip # 1: cuba untuk mencari peranti dengan frekuensi yang dekat dengan alam semula jadi. Julat frekuensi terbaik adalah between.5 dan 25 Hz. Nature menghasilkan frekuensi magnetik berdenyut dalam julat ini (iaitu, frequncies Schumann, 7.83, 14.2 Hz, dan frekuensi kutub 11.2 Hz). Kajian lanjut menunjukkan bahawa corak gelombang otak berada di dalam julat ini dari delta rendah kepada beta tinggi.

Tip # 2 :: Pastikan peranti MRS menggunakan keamatan dalam had Alam juga. Keamatan semula jadi bumi adalah di antara kira-kira 25 dan 66 UT dari khatulistiwa ke kutub dengan purata sekitar 50 UT (UT = microtesla). Ini adalah pelbagai keamatan bumi menyediakan dan juga apa yang sel-sel kita perlukan. Di sini, lebih banyak tidak lebih baik; sebenarnya kurang lebih.

Tip # 3: Ia juga penting bahawa mesin MRS perubahan kekutuban setiap beberapa minit, jika tidak, pengguna akan menjadi acclimated kepada isyarat.

Tip # 4: Pastikan PEMF mesin terapi anda beli mempunyai jaminan yang baik. Lihat untuk sekurang-kurangnya 3 tahun.

Tip # 5: Pastikan juga aplikator mesin PEMF yang menggunakan gelombang NASA terbukti persegi jika tidak, keputusan yang anda dapat akan terhad (hanya MRS 2000 menggunakan gelombang persegi NASA terbukti pada aplikator.

Tip # 6: Cuba untuk mencari peranti dengan Biorhythm Jam supaya anda mendapat frekuensi yang betul untuk masa yang tepat hari. Sebagai contoh, anda mahu bertenaga pada waktu pagi dan berhampiran menyeronokkan dan mengantuk tidur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar