Total Tayangan Halaman

Menghilangkan UTI - Adakah Jangkitan Saluran Cranberries Penyembuhan kencing?

Menghilangkan UTI - Adakah Jangkitan Saluran Cranberries Penyembuhan kencing?

Menghilangkan UTI boleh menjadi sangat sukar untuk 1 dalam 4 orang. Jika anda menghadapi masalah dari pelbagai jangkitan, anda adalah seseorang yang paling mungkin yang harus cuba ubat semula jadi. Jangkitan saluran kencing ubat semula jadi telah mendapat lebih dan lebih popular pada tahun-tahun kebelakangan ini. Ini adalah kemungkinan besar punca antibiotik tidak berkesan.

Jika anda telah cuba antibiotik untuk mengubati UTI, anda mungkin telah menemui antibiotik tidak berfungsi jangka panjang. Antibiotik memberikan kelegaan sementara dengan membunuh bakteria E coli yang menyebabkan kebanyakan jangkitan. Malangnya, antibiotik juga membunuh bakteria sihat yang menggalakkan saluran kencing yang sihat.

Dalam artikel ini, anda akan melihat mengapa cranberry benar-benar menyembuhkan jangkitan saluran kencing.

Menghilangkan UTI Hari ini dengan Cranberries

25% daripada pesakit UTI perlu ubat semula jadi untuk merawat jangkitan kencing mereka. Ubat semula jadi menjadi lebih dan lebih popular. Malah, doktor kini mengesyorkan ubat yang lebih kecil untuk menyembuhkan penyakit biasa termasuk batu karang, refluks asid dan juga UTI.

Salah satu ubat yang sangat popular untuk jenis jangkitan adalah cranberry. Cranberry telah dikhabarkan selama beberapa dekad mengenai kuasa mereka yang sihat dengan UTI. Walau bagaimanapun, hanya baru-baru penyelidik mendapati mengapa cranberry boleh menjadi begitu berkesan.

Cranberry mengandungi bahan kimia yang ajaib (tannin pekat) yang sebenarnya menghalang E coli dari berpaut pada dinding pundi kencing ini. Oleh itu, bakteria tidak baik akhirnya akan mengepam dirinya keluar dari badan jika cranberry adalah ditambah dengan kerap.

Menghilangkan UTI oleh Esok

1. minum jus cranberry tanpa gula 3 kali setiap hari adalah cara yang baik untuk memulakan rawatan semula jadi anda. Jus cranberry tanpa gula adalah besar untuk ubat E coli. Ia juga adalah agak rendah gula yang baik untuk jangkitan kencing.

2. Satu lagi jus popular yang boleh mempunyai kesan yang sama adalah jus blueberry. Kedua-dua buah ini mengandungi tannin pekat yang bertanggungjawab untuk menyimpan bakteria yang tidak baik dibuang.

3. makanan ringan yang besar untuk kedua-dua pencegahan dan rawatan adalah cranberry. Banyak kedai-kedai membawa pada pusingan kering cranberry tahun yang boleh membantu dan mudah.

4. Memastikan badan anda membilas juga penting. A pundi kencing memerah adalah lebih cenderung untuk menyembuhkan dirinya dengan air yang banyak. Anda perlu minum sekurang-kurangnya 10 gelas air setiap hari.

5. Rehat juga penting semasa rawatan rumah anda. Mendapat sekurang-kurangnya 8 jam tidur boleh membantu badan anda melawan jangkitan bersama-sama dengan tips imuniti lain.

Penyembuhan Diri Anda dalam 12 Jam

Anda boleh mendapatkan bantuan segera dan pemulihan 100% dijamin sekarang! Ketahui mengenai langkah demi langkah ubat penawar yang menjamin anda untuk satu tahun penuh. Muat turun laporan ubat ini sekarang!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar