Total Tayangan Halaman

Bagaimana untuk Menggunakan Perubatan Ayurveda Merawat Palsy Bell

Bagaimana untuk Menggunakan Perubatan Ayurveda Merawat Palsy Bell

Palsi Bell bukan penyakit, tetapi biasanya lumpuh sebelah muka anda. Walaupun puncanya tidak diketahui, ia boleh dirawat dalam masa beberapa hari beberapa, minggu atau bulan, bergantung kepada sejauh mana ia telah maju. Ya, ia boleh menyakitkan dan tidak baik. Tetapi, anda boleh memilih sama ada ubat-ubatan konvensional atau allopathic, atau sebagai alternatif, ramai orang beralih kepada perubatan Ayurvedic untuk rawatan palsy Bell.

Perubatan allopathic (cawangan yang lebih terkenal dalam bidang perubatan) adalah salah satu terutamanya yang digunakan oleh kebanyakan orang, seluruh dunia. Ini cabang perubatan mempunyai banyak masa untuk itu sebagai penyelesaian cepat untuk keadaan anda. Tetapi ia adalah satu fakta bahawa anda mungkin mengalami kesan sampingan dan anda tidak akan tahu jika keadaan anda akan kembali. Sebaliknya, perubatan Ayurvedic, cawangan tidak begitu terkenal dalam bidang perubatan di dunia Barat (walaupun ia telah wujud beribu-ribu tahun), bukan sahaja secara kekal menyembuhkan penyakit anda, seperti alahan, sejuk, Bell palsy, tetapi juga menyembuhkan sistem imun anda dan kesihatan mental.

Perubatan Ayurveda, ubat semula jadi

Ayurveda atau 'Science of Life', menggabungkan pelbagai bahan-bahan semulajadi dan herba, (tanpa bahan kimia ditambah), untuk merawat pelbagai penyakit, seperti sejuk, selsema, alahan, Bell palsy, dan lain-lain Untuk rawatan palsy Bell, bahan-bahan semula jadi, seperti sebagai basil, curcumin, dan bawang putih, diketahui penawar untuk keradangan dan untuk menguatkan sistem imun. Mereka kuat seperti ubat-ubatan konvensional!

Kelebihan tambahan adalah bahawa ada benar-benar tiada kesan sampingan yang berbahaya. Relief Vedic, pengeluar ubat-ubatan Ayurvedic purba di Amerika Syarikat, berikut FDA cGMP standard Amerika ketat. Titik ditambah di sini adalah bahawa tidak ada logam berat dicampurkan dalam perubatan, satu perkara yang kontroversi dengan ramai pengamal dalam ubat-ubatan alternatif, terutamanya yang dihasilkan di India dan China.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar